“Παρουσία Σλαβοφώνων” στο βιβλίο Νεοελληνικής Γλώσσας της Γ’ Γυμνασίου!

Σοκ προκαλεί το γεγονός ότι πολλές διορθώσεις μένουν να γίνουν ακόμη σε πολλά “δείγματα” του νέου προσανατολισμού των σχολικών βιβλίων που εισήχθησαν προς διδασκαλία στο ελληνικό σχολείο. Στην σελίδα 116 του βιβλίου Νεοελληνικής Γλώσας της Γ΄ Γυμνασίου παραμένουν τα υπολλείμματα προπαγάνδας υπέρ των εκσυγχρονιστικών απόψεων με αναφορά σε Σλαβόφωνους σε μια “πονηρή” εποχή που η Σκοπιανική προπαγάνδα πολεμάει λυσσαλέα να τεκμηριώσει την ύπαρξη “μακεδονικής” μειονότητας στην Ελλάδα.

 

Βιβλίο Νεοελληνικής Γλώσσας Γ’ Γυμνασίου

Υπάρχουν και άλλα ”υπέροχα” αποσπάσματα από εφημερίδες που έχουν ειδικά επιλεχθεί για να εισαγάγουν τις τρυφερές συνειδήσεις των Νεοελλήνων στην αποδοχή του εθνικού αποχρωματισμού και των νεοσύστατων μειονοτήτων. Τα δε κλασικά ελληνικά λογοτεχνικά κείμενα (πλην ολίγων αποσπασμάτων) έχουν απομακρυνθεί από τα μάτια των παιδιών, προκειμένου τα τελευταία να απολαύσουν μια περιήγηση στην εκσυγχρονιστική προπαγάνδα.

Μεταξύ άλλων γράφουν οι αξιότιμοι κ.κ.:  

 

Χριστίνα Κουλούρη (σελ. 11)

koulouri.jpg

Παύλος Τσίμας (σελ. 53)

tsimas.jpg

 

Κώστας Σημίτης (σελ. 65)

simitis.jpg

 

Το “αριστούργημα” τούτο υπογράφουν οι “αξιότιμες” κυρίες: Ελένη Κατσαρού, Αναστασία Μαγγανά, Αικατερίνη Σκιά, Βασιλική Τσέλιου. 

Tags: , , ,

9 Responses to ““Παρουσία Σλαβοφώνων” στο βιβλίο Νεοελληνικής Γλώσσας της Γ’ Γυμνασίου!”

  1. Θέστωρ says:

    Αὐτὸς εἶναι ὁ σημαντικότερος, ὁ ζωτικότερος, ὁ πιὸ καίριος, ὁ πιὸ κρίσιμος, ὁ ὑψίστης σημασίας τομέας τὸν ὁποῖον ἑπεξεργάζονται ἀναλόγως οἱ ἐγκέφαλοι τῆς ἐπιβολῆς μηδενισμοῦ τῶν ἐθνῶν καὶ ἐφαρμογῆς τοῦ σχεδίου ἰσοπέδωσης τῆς διαφορετικότητας τῶν ἀνθρώπων. Ἡ λεγόμενη παγκοσμιοποίηση -ποὺ σωστότερα θἄπρεπε νὰ λέγεται ἀνδρεικελοποίηση- ξεκινᾶ ἀπ’ τὴν παιδεία καὶ θὰ καταλήξει στὴν παραγωγὴ ἀνδροειδῶν ἀντὶ τῆς δημιουργίας ἀνδρῶν.

  2. Πατριώτης says:

    Καταπίεση των Μουσουλμάνων; Από ποιους; Δεν μας το διευκρινίζει αυτό ο κ. Δήμας. Οι Μουσουλμάνοι καταπιέζονται και τρομοκρατούνται από το τουρκικό προξενείο Κομοτηνής, αυτό εννοεί; Διαφορετικά, μάλλον καταπιέζουν, αν σκεφτεί κανείς το παράδειγμα της δασκάλας Χαράς Νικοπούλου, που της έσπασαν το χέρι, επειδή δίδασκε ελληνικά σε … Έλληνες υπηκόους και είχε την απαίτηση να εορτάζονται οι Εθνικές μας εορτές και στο Δέρειο.

    Το ΠΣΕ χρεοκόπησε και είναι απορίας άξιον πώς επιζεί το ελληνικό του παράρτημα και ποιος πληρώνει τον πολύ Δημητρά για να τρέχει την Ελλάδα (και με τίνος έξοδα, άραγε;) στα Ευρωπαϊκά Όργανα.
    Ειδικά για τους σλαβοφώνους πρέπει να μας εξηγήσει ποιους ακριβώς εννοεί. Και η Πομακική γλώσσα σλαβόφωνο ιδίωμα είναι. Όμως οι Πομάκοι είναι Μουσουλμάνοι κι αυτοί και εμπίπτουν στην … αρμοδιότητα του προξενείου, αφού βεβαίως η Ελλάδα φρόντισε ώστε να εκτουρκίζονται βιαίως! Παλιά, γνωστή η ανόητη και θλιβερή αυτή ιστορία.

    Απ’ όσα διάβασα, ο Σημίτης μάλλον … κρυπτοεθνικιστής μου φαίνεται! Βρε, τον άτιμο, πού έκρυβε τόση φλόγα για τις ελληνικές μας παραδόσεις τόσα χρόνια; Έχει μόνον ένα ελάττωμα, ο μασκαράς: Δεν μπορεί να κρύψει την βλακεία του. Μα είναι δυνατόν αυτό το ξόανο να κυβέρνησε επί οκτώ συναπτά χρόνια την χώρα;

  3. grenadier says:

    Γιατί, οι Έλληνες τον ψήφισαν νομίζετε;
    Δυστυχώς, κάποιοι έχουμε ακόμα την αφέλεια να νομίζουμε ότι εμείς οι ίδιοι, “ο Κυρίαρχος Λαός”, κρατάμε τη μοίρα μας στα χέρια μας, αν και στην πραγματικότητα αυτή καθορίζεται από τα ξένα κέντρα εξουσίας

  4. Πατριώτης says:

    Συγγνώμη, αλλά έχω πάψει προ πολλού να χάφτω αυτό το παραμύθι. Οσάκις πήγα στην κάλπη, ποτέ δεν αισθάνθηκα πιστόλι στην πλάτη ή τον κρόταφό μου. Αν θέλουμε πράγματι να διορθωθούμε, πρέπει να πάψουμε να πιπιλάμε αυτήν καραμέλα (”για όλα οι άλλοι φταίνε”) και να παραδεχτούμε την αλήθεια: Εν καιροίς ομαλοίς, για τα χάλια μας ευθυνόμαστε αποκλειστικώς εμείς. Τον Ιανουάριο του 1996 έκανε ο περί ου ο λόγος ανθρωπάκος την πατάτα στα Ίμια και τον Σεπτέμβριο του ιδίου χρόνου το ΕΚΛΕΞΑΜΕ πάλι πρωθυπουργό (ο πληθυντικός αφορά στον ελληνικό λαό εν γένει).

  5. Dimitris D says:

    Πατριώτη συμφωνώ και επαυξάνω με τα λεγόμενα σου!

  6. Πραΰθυμος says:

    Τὸ συγκεκριμένο “άριστούργημα” ἐκλήθην νὰ διδάξω ἐφέτος… Τὰ κεἰμενα ποὺ παραθέτετε (μαζί καὶ μὲ ἕνα ἀκόμη ἀντισημιτικοῦ χαρακτῆρα) εἴτε τὰ παρἐλειψα εἴτε τὰ σχολίασα ὡς ἔδει -ἤτοι ἐπικριτικά-. Ἀποτέλεσμα: νὰ δεχθῶ τὴν ἀντίδραση “συναδέλφων”, οἱ ὁποῖοι βἐβαια ἔλαβαν τὴν δἐουσα ἀπάντηση. Τὸ άνησυχητικὸ στὴν περίπτωση εἶναι πὼς τὰ παραπάνω συνέβησαν σὲ “πρὀτυπο”, ὑποτίθεται “συντηρητικὸ” σχολεῖο. Ὅσον ἀφορᾷ καὶ στὸ ὑπόλοιπο “ἐκπαιδευτικὸ” ὑλικὸ τοῦ ἐν λόγῳ έγχειτιδίου τὰ πράγματα δὲν εἶναι καλύτερα: πρόκειται γιὰ “πόνημα” ποὺ ἐξυπηρετεῖ τοὺς ἀλλοδαποὺς μαθητές: χαμηλὲς ὰπαιτήσεις σὲ θεωρία, φτωχὸ καὶ τετριμμένο λεξιλόγιο καὶ ἠλίθια μεθοδολογία. Δὲν εἶναι κατάλληλο οὔτε γιὰ μειονοτικὸ σχολεῖο…

  7. Πατριώτης says:

    Μπράβο, Πραΰθυμε. Έκανες την δουλειά σου, όπως σου επέβαλλε η συνείδησή σου και αυτό είναι πολύ θετικό. Μακάρι να το έκαναν αυτό όλοι οι εκπαιδευτικοί.
    Συμφωνώ επίσης με το ότι το υπόλοιπο εκπαιδευτικό υλικό έχει φτιαχτεί έτσι ώστε να εξυπηρετεί τους αλλοδαπούς μαθητές, η παρουσία των οποίων έχει γενικώς ρίξει το επίπεδο των ελληνικών σχολείων, επειδή ακριβώς δεν έχουν επαρκή γνώση της γλώσσας. Θα θυμάσαι ασφαλώς την έκπληξη και την δυσφορία που δημιουργήθηκε στον εκπαιδευτικό –και όχι μόνο- κόσμο, με τις ερμηνείες λέξεων που δόθηκαν στις πανελλαδικές εξετάσεις, λέξεων που θα έπρεπε οι διαγωνιζόμενοι να γνωρίζουν. Στην εφημερίδα «ΠΑΤΡΙΣ» 22/5/08 διαβάζομε:

    ”Ένα επιχείρημα που προβλήθηκε είναι η φοίτηση πολλών αλλοδαπών μαθητών στα ελληνικά σχολεία και η αναγκαιότητα να αντιμετωπιστούν ισότιμα με τους Έλληνες συμμαθητές τους”. Και παρακάτω ” Πάντως, εκείνο που προβληματίζει περισσότερο είναι ότι η ελληνική γλώσσα απλοποιείται όσο περνούν τα χρόνια, με αποτέλεσμα σήμερα να μη θεωρείται δεδομένο ότι οι 18χρονοι γνωρίζουν λέξεις όπως: ψεγάδια, περασμένοι, υπόδικος, ροπές, παρωχημένα, ανδροειδές και εξοβελίζω. Ένα επιχείρημα που προβλήθηκε είναι η φοίτηση πολλών αλλοδαπών μαθητών στα ελληνικά σχολεία και η αναγκαιότητα να αντιμετωπιστούν ισότιμα με τους Έλληνες συμμαθητές τους. Αυτό είναι λογικό και σε καμία περίπτωση δε θα έπρεπε να αδικηθούν οι συγκεκριμένοι μαθητές, όμως θα έπρεπε να δοθεί μεγαλύτερη βαρύτητα στη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας τα προηγούμενα χρόνια για να μην αντιμετωπίζεται σαν… ξένη γλώσσα στις πανελλαδικές εξετάσεις.”

    Δηλαδή, θα ευτελίσουμε την γλώσσα μας για να μπορούν να παρακολουθούν οι αλλοδαποί; Τι γελοιότητα είναι αυτή; Μήπως οι Γερμανοί κάνουν «σκόντα» στην γλώσσα στα γερμανικά σχολεία, ώστε να μπορούν παρακολουθούν καλύτερα οι αλλοδαποί; Αν είναι δυνατόν!

  8. atta says:

    Το παρακάτω άρθρο σχετικά με αυτό το βιβλίο είχε δημοσιευθεί στο φύλλο της 8ης Ιουλίου 2007 της εφημερίδας ΤΟ ΠΑΡΟΝ

    Το βιβλίο Ιστορίας ΣΤ’ Δημοτικού είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου
    Το βιβλίο Νεοελληνικής Γλώσσας Γ’ Γυμνασίου είναι ένα άλλο δείγμα του απίστευτου πραξικοπήματος που έγινε πίσω από την πλάτη του λαού.

    Είναι φανερό ότι το σκάνδαλο της Ιστορίας ΣΤ΄ Δημοτικού δεν είναι ένα απομονωμένο φαινόμενο «εκσυγχρονιστικού» και «πολυπολιτισμικού» ζηλωτισμού που ξεπέρασε κάθε όριο. Είναι μέρος ενός συνόλου που αποκαλύπτεται με τη μελέτη των άλλων σχολικών βιβλίων.

    Όλα ετοιμάστηκαν από τους ίδιους εγκεφάλους, στο πλαίσιο ενός καλά οργανωμένου επιχειρησιακού σχεδίου. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το βιβλίο «Νεοελληνική Γλώσσα» της Γ΄ Γυμνασίου, ορισμένα αποσπάσματα του οποίου δημοσίευσε το περιοδικό «Ρεσάλτο» στην τελευταία έκδοσή του. Αναζητήσαμε το βιβλίο και μελετήσαμε το περιεχόμενό του. Πρόκειται για εγχειρίδιο μιας απίστευτης προπαγάνδας που χρησιμοποιεί ως πρόσχημα τη νεοελληνική γλώσσα για να κάνει ιδεολογίστικη πλύση εγκεφάλου στους μικρούς μαθητές.

    Θα περίμενε κανείς στο βιβλίο αυτό για τη νεοελληνική γλώσσα να δει να παρελαύνουν από τις σελίδες του αποσπάσματα από τους αριστείς των ελληνικών γραμμάτων ώστε οι μαθητές, μέσα από αυτά, να κοινωνήσουν με χαρακτηριστικά δείγματα της νεοελληνικής γλώσσας, παράλληλα με άλλα δείγματα από την καθημερινή ζωή. Ο αναγνώστης του βιβλίου δεν συναντάει σ’ αυτό ούτε ακούει να γίνεται λόγος για τον Ελύτη, τον Σεφέρη, τον Ρίτσο, τον Παπαδιαμάντη και τόσους άλλους νεοέλληνες συγγραφείς και τη γλώσσα τους. Από την αρχή ως το τέλος υφίσταται συστηματικά και προκλητικά την προπαγάνδα για τον «ρατσισμό», τους «μετανάστες», την «ξενοφοβία», το «ολοκαύτωμα», την «πολυπολιτισμική κοινωνία» και πάει λέγοντας.
    Δεν αναφέρονται οι μεγάλοι έλληνες συγγραφείς, οι πραγματικοί σκαπανείς καιδιαμορφωτές της νεοελληνικής γλώσσας και κοινωνοί της διαχρονικής ελληνικής γλώσσας. Παρατίθενται όμως «ιδεολογικά» αποσπάσματα της γνωστής Χριστίνας Κουλούρη, υπεύθυνης της γνωστής ιστορίας του Κέντρου για τη Δημοκρατία και τη Συμφιλίωση στη ΝΑ Ευρώπη (CDRSEE), με τις γνωστές χρηματοδοτήσεις του Ιδρύματος Σόρος και ξένων υπουργείων Εξωτερικών. Παρατίθεται επίσης απόσπασμα από «εκσυγχρονιστικό» κείμενο του πρώην πρωθυπουργού και αρχιερέα της ιστορίας αυτής του αφελληνισμού της ελληνικής παιδείας Κώστα Σημίτη. Στο απόσπασμα αυτό ο κ. Σημίτης επισημαίνει πόσο κακό δήθεν κάνει στους Έλληνες η προσήλωσή τους στις εθνικές, θρησκευτικές και άλλες ιδιαιτερότητές τους και τους παρεμποδίζει να «εκσυγχρονισθούν» και να παίζουν ρόλο στις ευρωπαϊκές εξελίξεις! Παρατίθεται, τέλος, απόσπασμα από άρθρο αλβανού λαθρομετανάστη στα «Νέα», μέσα από το οποίο διεκτραγωδεί τις περιπέτειες των λαθρομεταναστών στην Ελλάδα. Το θέμα δεν τίθεται γιατί περιλαμβάνεται στο βιβλίο και ένα κείμενο ξένου μετανάστη αλλά για την επιλεκτική ιδεολογίστικη επιλογή κειμένων και τον μεθοδευμένο βομβαρδισμό των μαθητών με κείμενα που έχουν ως στόχο την ιδεολογικο-κομματική τους «κατάρτιση» και την πλύση εγκεφάλου προς την κατεύθυνση μιας αφελληνισμένης παιδείας.

    Για του λόγου το αληθές, παραθέτουμε συγκεκριμένα αποσπάσματα και επισημάνσεις:

    1. Κείμενο 3 [Η ελληνική κοινωνία αλλάζει] σελ. 11. Από το άρθρο της Χριστίνας Κουλούρη «Η ισχύς της πλειονότητας και τα δικαιώματα των “ολίγων”», εφημερίδα «ΤΟ ΒΗΜΑ » 1998. (βλ. σελ. 9α).
    Πριν από μία δεκαετία περίπου η Ελλάδα έδινε την εντύπωση ενός ενιαίου, ομοιογενούς έθνους, όπου η παρουσία των διαφορετικών (ως προς το χρώμα, τη γλώσσα, τη θρησκεία, την κουλτούρα) ήταν σποραδική ή περιχαρακωμένη σε απομακρυσμένες, συνοριακές περιοχές. Ακόμα και σε ένα μεγάλο αστικό κέντρο, όπως η Αθήνα, οι περισσότεροι ξένοι έμοιαζαν να είναι οι τουρίστες που κάθε καλοκαίρι προτιμούσαν τον ήλιο και τη θάλασσα της Μεσογείου για τις διακοπές τους. Ταυτόχρονα οι Έλληνες ήταν ένας λαός μεταναστών. Σε όλον τον 20ό αιώνα η μετανάστευση προς τη Δύση αποτελούσε βασικό στοιχείο της ελληνικής δημογραφικής κίνησης. Οι ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις στην ανατολική Ευρώπη και στα Βαλκάνια τις τελευταίες δύο δεκαετίες έκαναν την Ελλάδα χώρα υποδοχής μαζικού ρεύματος μεταναστών. Η ενεργή παρουσία των μειονοτήτων στην ελληνική κοινωνία διατάραξε λοιπόν τα τελευταία χρόνια την ως τότε κυρίαρχη εικόνα της αρμονικής εθνικής ομοιογένειας και έθεσε επιτακτικά πλέον το ζήτημα της συνύπαρξης διαφορετικών εθνοπολιτισμικών ομάδων. Τα παιδιά στο σχολείο καλούνται να μάθουν να ξεχωρίζουν τα κοινά στοιχεία που έχουν μεταξύ τους κουλτούρες που στην πρώτη ματιά μοιάζουν διαφορετικές, να εκτιμούν την αξία άλλων πολιτισμών εκτός από το δικό τους, να αναγνωρίζουν την ετερογένεια, και όχι την ομοιογένεια (!!!), ως βασικό χαρακτηριστικό των σύγχρονων κοινωνιών.

    2. 3η Ενότητα. Είμαστε όλοι ίδιοι. Είμαστε όλοι διαφορετικοί (σελ. 45).
    Η ενότητα αρχίζει με ένα κείμενο για τον ρατσισμό του γαλλοαλγερινού συγγραφέα Tahar Ben Jelloun. Στην επόμενη σελίδα συνεχίζονται οι ερωτήσεις για την εμπέδωση των μηνυμάτων του κειμένου (εναντίον ποιων εκδηλώνεται, σύμφωνα με το κείμενο, ο ρατσισμός και πώς εκφράζεται;). Το κείμενο δύο, με τίτλο «Στη θέση του άλλου», συνεχίζει στο ίδιο πνεύμα. Είναι απόσπασμα του βιβλίου της Σταυρούλας Πολυχρονοπούλου Ζαχαρόγιωργα με τίτλο «Ένα σχολείο γιαόλους: το δικαίωμα στη διαφορά».

    3. Στη σελίδα 5 και στη σελ. 57 συνεχίζεται το ίδιο τροπάριο με τη «διαφορετικότητα», την «ξενοφοβία», τον «ρατσισμό», με αναδρομές στη γενετική επιστήμη για την τεκμηρίωση του «αντιρατσισμού» και την προπαγάνδα της «πολυπολιτισμικής» κοινωνίας. Και στην περίπτωση αυτή παρατίθεται άρθρο από το «Βήμα» 2003 της Ιωάννας Σουφλερή.

    4. Το κείμενο 9 στη σελ. 58 έχει θέμα «τον διωγμό των Εβραίων της Θεσσαλονίκης από τους ναζί».

    5. Το κείμενο 2 της 4ης Ενότητας με θέμα «Ενωμένη Ευρώπη και ευρωπαίοι πολίτες» είναι απόσπασμα από το βιβλίο του Κώστα Σημίτη «Εθνικιστικός λαϊκισμός ή εθνική στρατηγική».
    Το επιλεγμένο απόσπασμα αναφέρεται στο έθνος και την ελληνική ταυτότητα και υποβάλλεται μέσα απ’ αυτό η ιδέα ότι η εμμονή των Ελλήνων στην ταυτότητά τους είναι δήθεν τροχοπέδη στον «εκσυγρονισμό» τους και σ’ έναν ενεργό ρόλο στις ευρωπαϊκές εξελίξεις!
    Το κείμενο αναφέρει χαρακτηριστικά: «Είμαστε όλοι εκτεθειμένοι σ’ έναν βομβαρδισμό πολιτιστικών προϊόντων που διαμορφώνονται σύμφωνα με τη διεθνή διαφημιστική προβολή. Τα κράτη έθνη δεν ανέκοψαν, αλλά αδιαφόρησαν γι’ αυτήν την εξέλιξη. Η Ελλάδα την ενίσχυσε μάλιστα έμμεσα με ιδεολογικό προσανατολισμό σε μια διαστρεβλωμένη και γι’ αυτό χωρίς απήχηση ελληνική και χριστιανική παράδοση και με αδιαφορία προς τον παραδοσιακό λαϊκό πολιτισμό. Η αντιμετώπιση αυτής της εξέλιξης δεν πραγματοποιείται με προσήλωση στις εθνικές, θρησκευτικές ή άλλες ιδιαιτερότητες που δήθεν κινδυνεύουν και με άρνηση της συμμετοχής στις ευρωπαϊκές εξελίξεις».
    Είναι εντυπωσιακή η πράγματι διαστρεβλωτική προπαγάνδα που ασκείται μέσα απ’ αυτό το κείμενο. Ο κ. Σημίτης υποβάλλει την ιδέα ότι δήθεν η ελληνική και η χριστιανική παράδοση είναι σε αντίθεση με τη λαϊκή παράδοση και με τον λαϊκό πολιτισμό και ότι δήθεν η προσήλωση σ’ αυτές αποτελεί τροχοπέδη για την πρόοδο και τη συμμετοχή της Ελλάδος στις ευρωπαϊκές εξελίξεις.

    6. Στο κείμενο 6 της ίδιας ενότητας, σελ. 72, με τίτλο «Μετανάστες, οι είλωτες της Ευρώπης…» παρατίθεται κείμενο του αλβανού μετανάστη Γκασμέτ Καπλάνι (εφημ. «Τα Νέα» 2003).
    Μέσα απ’ αυτό υποβάλλεται η ιδέα της παροχής στους «μετανάστες» (χωρίς καμιά διάκριση σε νόμιμους και παράνομους) πολιτικών δικαιωμάτων, περιλαμβανομένου του δικαιώματος ψήφου. Στις επόμενεςσελίδες 73 και 74 του βιβλίου αναπτύσσεται η ίδια ιδέα και υποβάλλονται σχετικές ερωτήσεις για την εμπέδωσή της από τους μαθητές.

    Αυτό είναι το παρουσιαζόμενο ως δήθεν βιβλίο για τη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ΄ Γυμνασίου. Ένα πραγματικό εγχειρίδιο προπαγάνδας στο ίδιο πνεύμα του γνωστού μας βιβλίου Ιστορίας της ΣΤ΄ Δημοτικού.

  9. Argeadis says:

    Ολα τα κειμενα ειναι ενδιαφεροντα: Αλλα, πριν χαθουμε εν μεσω των δενδρων καλο ειναι να ανακεφαλαιωσουμε μερος της αποδομητικης στρατηγικης για τα Βαλκανια και για την Ελλαδα. Ολα αυτα, βιβλια, κινδυνολογιες κλπ τα οποια αναμυρηκαζονται και απο τα εν Ελλαδι και με το αζημειωτο νεοταξοπουλα (ΚουλουροΛιακοΡεπουσοΤσιμοΣημιτιδες κ.α.) ειναι απλα εργαλεια εφαρμογης της. Εφ΄οσον αναγνωριζουμε τα εργαλεια μπορουμε να εφαρμοσουμε ανασχετικες στρατηγικες. Π.χ. Τμημα της στρατηγικης τους ειναι η εμπαιδωση της αντιληψης περι “Μακεδονικης μειονοτητας” περι “καταπιεσεων”περι ὁλοι ειμαστε ιδιοι και με τα ιδια δικαιωματα” κλπ. Ειναι ιδια με αυτη που εφαρμοζει η Τουρκια με τις γριζες -διαλεξτε χρωμα- ζωνες. Πες, πες, πες, εμπαιδωνονται στην αντιληψη μας και μετα καθομαστε και συζητουμε υπο τους προδιαγεγραμμενους ορους της στρατηγικης τους. Αυτο ειναι ενα λαθος μας. Απο την αλλη οι τακτικες υποχωρησεις εχουν τα ορια τους και απορροφουν μερος του επιθετικου βαρους.
    Τι θελω να πω:Ειμαστε σε (ακυρηχτο πολεμο) και η στρατηγικη τους ειναι ΕΝΙΑΙΑ, απο το Αιγαιο, στο “Μακεδονικο” και εως στην “ὑπαρξη”μειονοτητων. Αν δουμε τὁ δασος και οχι τα δενδρα εχοουμε ελπιδες, ειδαλλως (θα) εχουμε προβλημα και θα καταναλωνουμε ασκοπα πληκτρολογηματα και αλλου μελανι.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.